Урок 2. Які правила існують у суспільстві. Призначення правил. Що таке право.Норми та галузі права. Правові суспільні відносини.
·
познайомити
учнів з правилами суспільного життя, з ознаками правової норми, сформувати
розуміння необхідності дотримання законів і правил, виховувати в учнів активну
громадянську позицію.
Урок 3. Закон. Прийняття законів. Підзаконні акти та їх значення для життягромади. Як і де знайшли правові документи.
Мета:
- формувати навички опрацювання і практичного використання нормативних актів;
- виховувати в учнів гордість за свою державу, належність до українського громадянства.
Мета:
• познайомити школярів з поняттям «закон», з підзаконними
нормативно-правовими актами, їх видами;
• підвести учнів до розуміння закону, як нормативного акта вищої
юридичної сили;
• виховувати в учнів високу правову куль-туру; переконання у
необхідності дотримання законів.
нормативно-правовими актами, їх видами;
• підвести учнів до розуміння закону, як нормативного акта вищої
юридичної сили;
• виховувати в учнів високу правову куль-туру; переконання у
необхідності дотримання законів.
Урок 5. Правомірна поведінка. Правопорушення та юридична відповідальність. Колиі як особа відповідає за правопорушення.
розкрити поняття «правомірна поведінка», «правопорушення», «юридична відповідальність»; навчити учнів користуватися правовою термінологією, застосовувати отримані знання в подальшому житті;
- формувати в учнів розуміння необхідності правомірної поведінки та усвідомлення відповідальності за противоправну поведінку;
- виховувати здатність усвідомлювати та відстоювати власну позицію
Урок 5.1. Тема: Юридична відповідальність
- розкрити зміст понять юридичної відповідальності, крайньої необхідності, необхідної оборони; ознайомити з видами юридичної відповідальності та конституційними принципами юридичної відповідальності;
- навчити визначати наявність підстав для притягнення до юридичної відповідальності, аналізувати події суспільного життя з точки зору права; виховувати поважне ставлення до законів і законності.
Мета:
- розкрити зміст понять «громадянин», «громадянство»; ознайомити учнів з основними нормами Закону України «Про громадянство України»; навчити розрізняти статус громадянина, іноземця, особи без громадянства, розв'язувати правові ситуації щодо набуття громадянства;
- формувати навички опрацювання і практичного використання нормативних актів;
- виховувати в учнів гордість за свою державу, належність до українського громадянства.
Урок 10.1 Захист особистих немайнових та майнових прав. Цивільно-правова відповідальність малолітніх та неповнолітніх осіб.
На цьому уроці ви
дослідите, що це означає для нас, як окремих громадян. Коли ви завершите цей
урок, ви зможете пояснити як американці дивилися на громадянство і свої права
та обов’язки . Ви також зможете розрізнити, що значить бути громадянином і
жителем-іноземцем. Нарешті, ви зможете пояснити особливу важливість, яку ідея
громадянства має в Америці, як країна іммігрантів багатьох націй.
На цьому уроці ви
дослідите характеристики громадянства в конституційній демократії. Громадяни
іноді не погоджуються з тим, яка повинна бути їх роль. Це ваше право у вільному
суспільстві вирішувати як ти бажаєш здійснювати права і обов’язки громадянства.
Що ти вивчив в цьому тексті і в інших джерелах про конституційну демократію,
допоможе тобі у прийнятті рішень. Як ти поводитимешся як громадянин також буде
залежати від твоїх власних інтересів і здібностей.
Мета:
·
розкрити
юридичний зміст права на освіту в Україні; ознайомити учнів із системою освіти;
·
з'ясувати
права та обов'язки учасників навчального процесу;
Урок 12. Тематичне оцінювання за темою«Ти — людина, значить, маєш права» (Тести)
9 клас. Правознавство.Правопорушення та юридична відповідальність.
Тема: Юридична відповідальність (Коли і як особа відповідає заправопорушення)
Немає коментарів:
Дописати коментар